22. september 2007

ATB - Let U Go

Jumala eest, ärge hakake nüüd selle loo pealkirja tõttu mingeid asju välja genereerima. No mina näiteks kardan, et kellelgi tekib pähe mõte katki läinud asjast, millest ma siin täna tahan avakõne pidada. Eip, nii see ei ole. Või siis ma ise mõtlen üle, et teie mõtlete üle ja ... eh las jääda.
See, et täna siuke huivtav pealkiri sattus on põhjuseks mu mõttetöö vaegus. Nimelt ma ei osanud midagi erilist välja mõelda, peale selle, et ma ATB - Let U Go muusikapalast ühe tsitaadi sujuvalt näppasin: "It's the little things that make you grazy...".
Maa keelde tõlgituna tähendaks: "Need on tillukesed asjad, mis sind pöördesse ajavad..." või "Need on tillukesed asjad, mis su vere keema panevad..." Valige see, mis teile meeldib. Kindlasti on ka teisigi ja ehk paremaid tõlkeid antud sõnade kombineeringule. Tsitaat ise-enesest peab paika, pisikesed asjad on need mis sind hulluks ajavad. Näiteks täna sain ühe SMS'i (ei, see polnud järjekordne närvi ajav simpeli reklaam). See oli lühike, konkreetne ja ilma erilise tagamõtteta, lihtsalt informatiivne. Oluline oli ainult see, kellelt ma selle sõnumi sain. "It's the little things that make you grazy...".

ATB - Let U Go

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Populaarsed